Regulamin

§  1. Warunki ogólne

1. Nazwy producentów i fabryczne marki należą do ich właścicieli i prezentowane

są na stronach sklepu wyłącznie w celach informacyjnych.
2.  W przypadku nieprawidłowej funkcjonalności strony internetowej sklepu, 
należy powiadomić o tym administratora, kierując informację na adres:

 

§  2. Promocje

 Informacja o aktualnych promocjach znajduje się na głównej stronie sklepu.

 

§  3. Wysyłka towaru

1. Za wysyłkę płacisz tylko raz – bez względu na zamawianą ilość towaru..

2.  Dostawa darmowa – przy zamówieniu powyżej 200 zł i przedpłacie na konto. 

3. Towar zamówiony i opłacony do godziny 12:00 wysyłamy w tym samym dniu.

4.  EKSPRESOWA PRZESYŁKA - W przypadku przesyłek pobraniowych towar wysyłamy w dniu zamówienia.

5. Dostarczamy również produkty poprzez naszego handlowca, który dostarcza zamówione produkty za     DARMO na terenie Warszawy, u niego można również robić zakupy. 

6.  Koszty wysyłki to:

List expresowy 24 - 14zł

Przesyłka pobraniowa pocztowa - 17zł

 

§4. Zwroty i Reklamacje

Dokładnie sprawdzamy każdą paczkę przed wysłaniem produktów, jeśli jednak cokolwiek byłoby dla Ciebie nie satysfakcjonujące:

1. Możliwość zwrotu towaru do 14 dni od daty zakupu– bez podawania przyczyny. Koszty zakupu               wpłacamy na podane konto od razu po otrzymaniu zwrotu.

    Ważne: Towar nie może posiadać śladów użytkowania. 

2. Możliwość wymiany towaru jeśli z jakichś powodów okazałby się on wadliwy. Bierzemy także                 odpowiedzialność za towar uszkodzony w wysyłce, należy go jednak odesłać aby sprzedający mógł         zgłosić reklamację u przewoźnika. Koszty przesyłki pokrywa sprzedający.

3. Wszystkie produkty Magnitica – objęte są gwarancją!

4. W przypadku reklamacji towaru należy wysłać email na adres biuro@magniticalashes.pl z dopiskiem      "Reklamacja" wraz z uzupełnieniem danych:

- Imię i Nazwisko

- Telefon kontaktowy

- Powód reklamacji

- Żądanie (wymiana towaru bądź zwrot pieniędzy)

- Reklamowany towar

Oraz przesłać reklamowany towar na adres sklepu wraz z tymi samymi informacjami jakie zostały podane w emailu. Reklamację rozpatrujemy do 7 dni od jej otrzymania i informujemy Państwa o jej przebiegu telefonicznie bądź mailowo. W przypadku akceptacji reklamacji zwracamy także koszty wysyłki.

5. Reklamację można również składać i wymienić towar u naszego handlowca. Opcja dostępna Tylko na     terenie Warszawy

§ 5. Kontakt

Możliwy kontakt telefoniczny bądź mailowy.

1. Kontakt telefoniczny:

(+48) 884-910-990

Od pon. - pt. w godzinach 09:00-18:00

2. Kontakt mailowy:

Na maile odpowiadamy od godziny 10:00 – 20:00

 

§ 6. Dane do przelewu

1. Numer konta: 20 1020 1026 0000 1102 0315 6320 (PKO Bank Polski)

LashShop Jakub Szewczyk

2. Podczas przelewu zwykłego prosimy o wpisanie w tytule nazwy zamówienia.

 

Warunkiem zakupu w sklepie Magnitica Lashes jest  akceptacja Regulaminu.
Zasady dotyczące Ochrony ddanych osobowych znajdują sie w Polityce Prywatności.